Thursday, October 15, 2009

i never forget this moment with miya

her name shasha

her name miya


suda sekian lama jugak la tak lepak dengan miya. malam tu kiteorang plan nak lepak depan umah aku,dah ready smua bawa bunga api la,mercun klcc la,mercun bola la and bla bla bla. kiteorang main bunga api cam orang gile.dalam mase sama sempat jugak la begossip.mcm biasa la kan about boys,things and friendship.talk talk and talk sampi kul 11pm. setelah dua jam begossip, kiteorang mulakan idea setan kiteorang. kiteorang bakar mercun bg jiran2 mengamuk AHAHHA * yolah! thennn sempat lagi abg aku datang join :DD HAHA! agak2 die bosan,die blah.before tu die sempat lagi buang bau toxic die yang ADOII bole bawa maut! bukan main tengik! hahaha :)) yang miya pegi lari jauh2. aku terperangkap bau kentot abg aku sendiri.hmmm camtu pun leh jadi playboy. GGR! lepas die blah, adeq aku dtg join plak. haihh sempat bdk kecik nie.HAHAHA tapi depan die nie taleh nak begossip kang die mereport kat yang tuan besau *parents HAHAHA . tapi memang best la. aku dgn memakai baju cm org mengandung yg miya baju belapis-lapis dah mcm org gaji HAHA.disebabkan asap bunga api tu tebal,adeq sempat pegi amek mask bg kiteorg HAHAHA bijak juga adeq aku nie. hahaha bila da kul 12 tu memang msing2 blik la. aku takot elok-elok 2 org jadi 3 org plak kang *paham2 la :p HAHA malam yg penuh kegumbiraan,menggila dengan miya seperti dahulu. ILOVEYOU miya
I will never forget this moment with you

No comments:

Post a Comment