Friday, November 6, 2009

sick -.-'

ehh korang nak taw. Ari nie aku rasa sikit gembira la sebab dah bole bangun,mandi and mula ade selera makan. semalam memang tak ada selera nak makan,bangun pun ta boleh.hmm mulanya cite cmni

Pagi tu bangun je dari tidur aku tiba2 rasa badan sakit sgt,perut rasa pedih macam kene cucuk2, aku pun try la bediri HAAA ape lagi lah kan. kepala macam ade batu berat je then mula nak pitam. Aku sambung tidur mybe sebab tak cukup tido malam tadi gayut dengan Hafizy :'p hehehe Gediks! Beberapa minit kemudian abah pun kejut sebab lama sangat dah tidur. Wahhh sakit perut melarat pulekk. abah suwuh sidai baju, baru sidai dua helai aku naik pitam then muntah-muntah. GGR! abah ajak g klinik, aku pun ta larat muka da pucat pun pegi la. HUH! dokter tu bukan main garang lagi bila aku ckp aku xmakan coz nak daet.die ckp usus aku masalah.Nie dah 2 kali di klinik yg sama cume dokter yg lain aku kene sound pasal daet. Come on, kalau ta cmne lagi cara nk daet weyh? haihh! masalah betul lah perut ni ! hmmmm pape pun aku besyukur sangat hari ni aku dah mula boleh bangun n mula ade selera makan.Smlm aku cm dah nazak sgt,dengan muka pucat.Haihh bak kate org, dah mcm "mayat hidup" GGR! tapi alhamdulillah lah hari ni dah ok. hmmm nie yg mule takot nak daet nie. haihh!

SO kepada anak2 muda yg nak daet tu, pk la masa depan anda. ECEH! poyo je aku nie HAHAHA tapi betul lah, daet nie sebenarnye bukan elok sgt pun cume korang kene ingat,before jadi gemok korang cover2 lah sikit makan, jangan la makan ta hengat dunia and jangan makan sambil minum kerana perut anda akan buncit seperti saya HAHAHA tadda! :]

No comments:

Post a Comment